ХАРТА НА КЛИЕНТА
Измерване удовлетвореността на потребителите на административни услуги в Община Пещера
Общинска администрация не функционира сама за себе си, а заради гражданите, като осигурява качествено административно обслужване чрез спазване на нормативно определените стандарти и отстранявайки максимално условията за корупция.
Базирайки се на добрите Европейски практики, администрацията следва да поставя като ключов момент в действията си удовлетвореността на потребителя на услугата.
Действията за измерване удовлетвореността на потребителите на административно обслужване се ръководят от следните цели:
- Да се подобрява достъпа до административни услуги и да повишава качеството им;
- Да улесни гражданите и юридическите лица при получаването на информация за видовете административни услуги, за необходимите заявления по образец и регламентираните срокове;
- Да предостави на заинтересованите граждани професионална консултация за задължителния набор от документи, които осигуряват изпълнението на всяка административна услуга;
- Въвеждане на механизми за надеждна обратна връзка от клиента и извлечение на поука от направените коментари;
- Да повиши качеството на крайния продукт на видовете административни услуги;
- Извършване, измерване и публикуване оценките за удовлетвореност на клиентите.
Анкетна карта:
Приложение 1
Приложение 2
Попълнените анкетни карти може да изпратите на електронен адрес:
Адресът на е-пощата e защитен от спам ботове. Нужен ви е javascript, за да го видите.
Благодарим Ви !
ОЦЕНКА НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ, ПРЕДОСТАВЯНИ ОТ ОБЩИНА ПЕЩЕРА ПРЕЗ 2020Г.
ОЦЕНКА НА УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ, ПРЕДОСТАВЯНИ ОТ ОБЩИНА ПЕЩЕРА ПРЕЗ 2021Г.
|